2007. december 14., péntek

Sokk

Hétfőn sztrájk. Eddig úgy volt, hogy a BKV és a VOLÁN is, most már úgy van, hogy csak az orvosok, tanárok, egészségügyesek és a MÁV fog sztrájkolni.
Mehetek busszal, és bár megyek dolgozni, kelhetek 5-kor hat helyett, mert ennyivel hosszabbodik meg az utam, ha nem vonattal megyek. Pfffff.....!!!!!!!!!!!

Nem is tudom, csak most lelkileg padlón vagyok. Úgy érzem elveszítem a hozzám közelálló embereket. Az egyikükkel már elég rég beszéltem egy kiadősat, és alig találkozunk, pedig napi nyolc órán keresztül borzasztó közel vagyunk egymáshoz. De utálja, ha sokat hívogatják, mert egy idő után zaklatásnak veszi, és tudom, mennyire menekül mindentől, amit úgy szemlél, mintha kötöttség lenne. menekül, miközben letépni próbálja a láncait. csak félek, hogy eltávolodunk, és kezdem elveszíteni, de még nem szeretném, mert még egy kicsit szükségem van rá. Nem tudom, mit csináljak, ami jó lenne. Ionescu után " Menjek, vagy maradjak?" ( idézet a Godot-ra várva című színdarabból)

Fuldoklom a környezetemben. Mennék is, meg maradnék is. Olyan, mintha állóvízben lennék. Tudom, hogy még van itt dologom, erre rá is jöttem, de megfulladok, ha nem kezdek valamit az életemmel. Mennék is, meg maradnék is. És miközben nem csinálok semmit, száguld el mellettem minden, ahelyett, hogy egy esemény gyorsvonatára én is felkapaszkodnék.

Két és fél hétig nem használtam az asthmagyógyszerem. Tökéletes. Már kezdtem elhinni, hogy nincs rá szükségem, és hogy egészséges vagyok, mait annyira nehéz elhinnem. Erre múlt szerda óta napi szinten, sőt van, hogy napi négyszer kell használnom. Csoda, ha nem érzem magam boldognak? Passz. És idegesített, hogy nem tudom, mitől van.
Ma olvastam egy könyvet, amiben a betegségek lelki okait taglalta Rüdiger Dahlke írónő. És rájöttem, mitől van. És azt is tudom, hogy még mi az, amit meg kell tanulnom és el kell sajátítanom abban a környezetben, amiben most vagyok.
Pontokban:
  • önbecsülés hiánya, elnyomott, vagy elnyomottnak érzett személyiség
  • adok-kapok arány nem megfelelő, egyik oldal( nálam az adok) erőteljesebb, dominánsabb
  • önmagam iránti elkötelezettség, kiállni magamért, megvédeni az érdekeimet
  • szópárbajok, verbális agresszió megélése, az "önzés" megtanulása, magam elfogadása
  • az igények kimutatása, nőiesség fejlesztése, kifejezése
  • saját elvárásaim, igányeim előtérbe helyezése

Hát kb ennyi, amit el kéne sajátítanom, de legalább tudom, hogy mi az, ami miatt megint nem kapok levegőt.

De most leginkább pihenésre van szükségem, mert szét vagyok esve, és nem bírom a napi strapás időszakot...
Fáradt vagyok. Nyugalmat szeretnék. Majd talán az ünnepek alatt.

Nincsenek megjegyzések: