2007. december 22., szombat

Karácsony! Karácsony?


Hát most elgondolkodtam, hogy kinek mit jelent a Karácsony.

Nekem:

Ez az első év, azt hiszem, hogy másképp várom a karácsonyt. Nem kell dolgoznom, csak jövőre, és ez jó, mert az idei év nagyon nehéz volt nekem, főleg az év vége. A szabad és kötöttségmentes lelkem, amely változásra szomjazik, túl sok és túl tömény adagban kapta most ezt. Kicsit félre kell vonulnom , és messziről megvizsgálnom őket. Hogy lássam is, mert úgy könnyebb bármit is feldolgozni, ha messziről szemléled. Kell a pihenés is.

Ez az első év, hogy tudom, nem kell semmit várnom a karácsonytól.

Másoknak:

Ajándékozást, pihenést, a mindennapi rutin alól történő felszabadulást, rohangálást az utolsó percekben, sütést, főzést, takarítást, nyomasztó ajándékkeresést, felszabadulást, a családdal való együttlétet, kényszert, stresszt, esetleg elvárásokat, vagy örömöt, boldogságot jelent.



És most nekem ezek közül az összes pozitívumot. Műanyag fenyő, fadíszítés, pihenés, kreatív sütér-főzés, semmi stressz. Megvettem mindent, amit pedig én kapok, az már meg van. Semmi meglepi, csak nyugalom. Nagy részben.

Aztán a következő napokon család és barátok látogatása, elmaradt találkák beütemezése, talán szilveszteri buli, pihenés, filmnézés, és nyugalom. Persze tanulás is... :-( :-)

És persze hiányérzet is... Az mindig lesz. De azt hiszem most már kezdem megszokni.


Szerintem ez lesz életem legszebb karácsonya. Mert először érzem azt, hogy visszatérhetek kicsit önmagamhoz úgy, hogy nincs hiányérzetem.

Mindenkinek Nagyon Boldog, Békés, Nyugodt és Szeretetteljes Karácsonyt Kívánok!


Nincsenek megjegyzések: