2011. október 10., hétfő

Jegeskávé teszt! Szembeszálltam a hideggel!

Ebben a hidegben igazi bátorság volt jegeskávét leemelni a bolti polcról. De megérte, mert újabb tapasztalatokkal gazdagodtam.

A Mizo, ahogy más márkák, saját tejeskávét készített a kakaó, kaukázusi kefír és a dobozos tej mellé. Sajnos nem találtam képet a termékről, ezért, hogy lássátok, hogy nézhet ki, a nagytestvér, kakaós ital dobozát linkelem be.



A csomija hasonló az előbb említettekéhez, világosbarna foltok virítanak a 450 milis dobozon, akár a tehénfoltok.
A doboz közepén egy kikapós tehenészlány, két kezében vödörnyi tej, előtte nagy okosan bámul ránk egy igazi magyar tehén. A háttérben kék ég és parasztház. Hááát... Nem tecc :-/ Bocsi, de magyar termék ide vagy oda, a csomagolás nekem nem az igazi. Nem a magyarságával, a "magyar termék" és "hazai ízek" feliratokkal kéne egy jegeskávét reklámozni.

A csomiról még annyit, hogy jó a félig papír, félig műanyag flakon megoldás, az elnyerte fogyasztói tetszésemet. Az adag is elégséges, 450 ml, ahogy fentebb írtam, teljesen jó mennyiség, ha a beltartalom finom is.
A hozzávalók között a "valódi instant kávé" kicist vicces megnevezés, túljutunk rajta. Azon viszont már nem, hogy zsírszegény tejből készült ez az ital is. :-/ Khmm, az én szám íze nem szereti, kicsit félve emeltem a számhoz, hoyg majd megint kőolaj íze lesz...

Na hát szerencsére kellemesebbet csalódtam, bár érezhető a sovány tej, nem olyan kellemetlenül, mint egy előző tesztemben írtam. Az első korty csúszik, nem cukros, nem zsíros, annyira nem eteti magát, de iható. Teljesen kielégítő ízvilágot hoz, egy baj van vele, nem bírja el a kiszerelést. Én a felénél eluntam az ivást, de azért legyűrtem. Nem annyira különleges az íze, nem vágyom rá ekkora mennyiségben, ezért bőven elég lett volna egy 250 ml-es kiszerelés is, de gondolom a gyártósorra egyszerűbb volt a szabványdobozt pakolni.

Összességében iható, sem nem különleges, sem nem visszataszító ital. Egyszer iható, teljesen korrekt áru.

Nincsenek megjegyzések: