2011. október 20., csütörtök

HÉ TE!

HÉ TE!!

Igen, te!
Ne legyél elégedetlen önmagaddal! Tökéletes vagy! Ne akarj másvalakinek látszani és ne akard, hogy az emberek úgy szeressenek téged, ahogy valaki mást szeretnek! Ne akard azok figyelmét, akik bántanak! Ne utáld a tested, az arcod, a személyiséged, a beszólásaidat! Szeresd őket! Ezek nélkül, nem lennél önmagad!
És miért akarnál valaki más lenni? Legyen önbizalmad! Mosolyogj! Ez vonzani fogja az embereket! Ha valakinek nem tetszik, hogy ki vagy békülve magaddal, akkor csak kecsesen emeld a középső ujjad a levegőbe és mondd, kit érdekel?! az én boldogságom többé nem másoktól függ! Boldog vagyok, mert szeretem, aki vagyok. Szeretem a tökéletlenségeimet. Szeretem a hibáimat. Azok tesznek azzá, aki igazából vagyok. És én, igazából bámulatos vagyok.

(ismeretlen forrás)

Nincsenek megjegyzések: