2010. augusztus 2., hétfő

Jegeskávé teszt 2.

Folytatom a sort két újabb "dobozos" termékkel.

1. Elsdorfer Coffé and Milk Cappuccino ízben


Sikerült megkóstolnom az Elsdorfer Coffé and Milk szériájának Capuccino ízesítésű változatát.
Így hiteles összehasonlítást tudok írni a latte és a capuccino ízekről.
Nos ez a Capuccino íz kávészerűbb, kevésbé tejes és sejmes, de finom, markáns, kávé érzetet ad. Az első korty már meghatározta azt, hogy mennyire fog ízleni ez az ital. Nincs benne erős cukor, ahogy a lattéban sem, ezért nem kell legalább háromszor innom belőle, hogy valami ízt is felfedezhessek. Kellemes, mint mondtam, markáns íze van, ami azért nagy szó, mert az ilyen italoknál nem ez az átlagos. Már a Latte is adott egy jó hozzáállást, de a Cappuccinoban sem csalódtam, a Completa mellett vezet a listámon.

2. S-Budget Latte Macchiato

A követlező versenyző középmezőnyben vézett. Tulajdonképpen nem is jegeskávéról van szó, hanem egy adag lehűtött kávéról. Képet nem találtam róla, majd utólag beszúrok egyet, amit én készítettem.
Szeretem ezt a fajta gazdaságos" márkát, sokszor tapasztalom, hogy az olcsó termékek jobbak, mint a drágább, márkás változatok. Az S-Budgetnél sem csalódtam, érdekes ízélmény volt.
73% teljes tej és 17 % arabica kávé az, ami a legnagyobb részét alkotja, ezen kívül tejszín és némi stabilizátor van még benne. Ez az adag arabica adja az erős, de az Eiskaffeval ellentétben nem kaparó kávés ízt. Gyakorlatilag egy rossz kávézóban hasonló erősségű presszókávét szolgálnak fel, ez pedig egy ennek tejes változata. Nem sűrű, de nem is krémes. Lehűtött kávé, Sparok hűtőpultjában lehet rá szert tenni, valamint az ugyancsak Cappuccino változatára. Ha a stabilizátor és egyéb tartósító alapján kéne rangsorolni, első helyet érdemelni, mert szinte lenyésző mennyiség van benne  atöbbihez képest. A kivitelezés szegényes, púpos, visszazárható műanyag tetőt kapott, és egy hengeres joghurtos dobozt. Nem a normál papírdoboz kivitel, bár ha elmosom, akkor lehet újra használni, ami egy jó pont, és környezetkímélő.
Kellemes csalódást okozott, és még valahol enyhe koffeintartalmat is éreztem benne.

Nincsenek megjegyzések: