2010. június 30., szerda

Úsz ás!

Ah, végre voltam úszni, megnéztem az Újhegyi uszodát.
A környék csodaszép, van ott egy kis horgásztó, ami olyan mint a Feneketlen tó, van benne sok kis kacsa, meg tele van náddal. Az uszoda mögött van egy hatalmas sík zöld rész, meg kis dombok, egy olyan szép játszótér, hogy nekem is kicsordult a nyálam, főleg a várral egybeépített csúszdák miatt. :-)
Az uszoda maga nem rossz, tőlünk jól megközelíthető, de kicist lehúzós.
Jók a medencék, a diák jegy nem drága, bár kiderült, h a szaunáért külön kell fizetni, vagyis az feláras, és a női meg a férfi felvátva működik. A női kedden, csütörtökön meg szombaton. De azt mondták, hoyg át lehet menni a férfiöltöző mellettibe :-/
Hát nem fogok csupasz férfitestek között mászkálni úgy érzem...
Bár... :-DDD

Ami még érdekes, h van külön 2, 4 órás és egész napos jegy. Mind más árban. Nem a legolcsóbb, de még nincs összehasonlítési alapom.

A strandfürdőn nem voltam, de az is nagyon tetszett, és az, hogy az uszodában kevesen voltak, inkább mindenki strandolt, így egy egész sáv az enyém volt. :-)
Az öltözőszekrény cseles, mágneses karszalaggal lehet nyitni meg zárni. Nem szórakoztam vele, kértem az ott dolgozót, mutassa meg hoyg kell használni. :-)
Vizsont nagy csalódás, hogy EGYETLEN EGY KONNEKTOR SEM VOLT KINT! Mint kiderült, a konnektor használatáért, tehát azért, hogy beledughasd a kis hajszárítódat, 50! magyar forintot kell beledobni. melegben nem gáz, ha vizes a hajam. Most. Na de máskor? Ez egy elég nagy hátrány.
Még egy másik uszodát, és az érdit is megnézem.
De nekem még mindig a Hófehér Fóka a nyerő.
Egy térben a szauna és a medencék, kulcsos rendszer, hajszárításért nem kell fizetni és nagy tisztaság, mindemellett olcsóság.
És 3 órát lehet egy jeggyel benn lenni.

Nincsenek megjegyzések: