2010. június 24., csütörtök

Él Mény!

Úgy döntöttem sétálok egyet a környéken és végre szétnézek egy kicsit. A rossz hangulatra ez való igazán, és még hiányérzetem is volt, mert november óta, amióta ideköltöztem, még nem sétáltam egy kicsit sem a környéken. Bár a rossz idő miatt nem is lehetett volna.

Szóval kiszellőzött a fejem, jól érzem magam, bár kissé még fáradtan. Láttam egy macskát, két kisgyereket, akik mindketten bratyizósak voltak. Hintáztam egy nagyot, mai külön jól esett. Felfedeztem, hogy 5 perc séta után elérek a Csajkovszkij parkba, ami nagyon szép, van focipálya és egy pingpong asztal is.
És egy közösségi udvarban belefutottam a szentiván éjszakáját ünneplőkbe. Édes kölykök, népzene, jó hangulat, tűzoltók.

Este lesz tűzgyújtás is.

És már egy macsekos óra kegyeg a szobámban. Érdekes módon nem idegesít a kattogása, inkább megnyugtat.

Nincsenek megjegyzések: