2010. június 27., vasárnap

Teg Nap!

Olyan jó napom volt tegnap!
Vásárolgattam, ezzel elment a délelőtt.
Vettem egy nagyon csini felsőt, meg is lepődtem, h jól áll a mintás ruha.

Ettem kínai kaját, végre. :-)

Aztán délután, a Szent László napokra való tekintettel elmentem megnézni a Kőbányai pincerendszer nyitott részét, ahol körbevezettek csoportokat. Nagyon jó volt, a hideget és a sok vizet leszámítva :-)


Utána elnéztem a templomhoz és végre be is mentem. Nagyon szép, pont olyan, mint amilyennek kívülről látva képzeltem.


Jó sokat mászkáltam, és kezdem megismerni a környéket. MÉg nem teljesen, de annyit már láttam belőle, hogy érezzem, nagyon szeretem ezt a kerületet.

Elküldtem egy cica örögbefogadós mélt a lakótársamnak. Nem mondott rá semmit. :-( Szerintem nem mer most bevállalni egy cicát, hogy meg van a diplomája, munkát is kell keresnie, meg a régi helyre is eljár, hoyg legyen pénze. Gondolom a pénz is lényeges.
Engem meg folyton megtalálnak a gazdátlan cicák. Pénteken hazafelé menet egy néni ingyen elvihettő cicákat tett egy kosárba, ott ült mellettük, és amikor én odaértem, már csak egy gyönyörűség volt, aki épp szendergett helyesen.

Ja, pénteken még az történt, hogy behozta az egyik j kolléganőm a kislányát a "dolgozóba". :-) Nagyon helyes és közvetlen kislány, 4 év körül van, és nagyon megkedveltem. Nekem adta a rajzát, és megdicsérte a fülbevalómat. Ezek után szerelémes lettem. :-DD

Most megyek vízkészletemet feltölteni. Ha lesz erőm, utána elnézek az Újhelyi uszodába, hogy végre felfedezhessem magamnak a Mélytó utcát és környékét.

Tegnap mandalát is festettem, nagyon jók lettek, az egyik szinesceruzás, a másik félkész vízfestékes.

Nincsenek megjegyzések: