2010. június 7., hétfő

Újra 18

A cseresznyés kólába áztatott ananász jó. Szerintem levédetem mint a popsi a citromos kólát. (nem szeretek reklámozni így a híres kólamárka helyett az alfél marad)

Más csak másfél oldalt kell megszülnöm a beadandó dolgozatomhoz. És még egyet egy másikhoz. Pénteken lesz egy vizsgám. Jövő pénteken még egy. Aztán szabad vagyok mint a madár. :-)

Közben túl vagyok egy torokgyulladáson. Hirtelen jött láz és rosszullét kísérte. Már jobb, főleg hoyg van orrcseppem és sósvízzel gargalizáltam illetve inhaláltam. Nincs jobb ezeknél a népi gyógymódoknál jobb.

Ma a boltban vettem egy doboz sört. Citromosat a gyengébb fatából. Mindegy is. És az eladó megkérdezte, hogy elmúltam-e már 18. O.o :-DDDD
Mondom neki h persze. Kérhet-e egy igazolványt. Mondom neki, hogy persze. Aztán csend lett. :-) De én nagyon jól szórakoztam. :-D
Már rég néztek 18-nak.
Utoljára asszem 7 éve, amikor tényleg 18 voltam. :-)))

Nincsenek megjegyzések: