2009. december 25., péntek

Ünnep!


Boldog, békés karácsonyt mindenkinek!

Úgy látszik, ha az ember elköltözik, akkor tényleg átértékelődik a karácsony. Legalábbis én, mint ember, aki elköltözött határozottan így érzem.
Nem változott semmi, mégis nagyon élvezem a karácsonyt most, hogy régóta nem voltam itthon. Anyu főz, mint a gép, de élvezi, és én is, mert csomagol, így nem fogok éhen pusztulni. :-)
Hasznos ajándékokat kaptam, és az én ajándékaimnak is örültek a többiek. Jókat eszem, szunyálok, filmeket nézünk, és közben még tanulgatok is.
Évek óta ez az egyik legjobb karácsonyom. És tavaly ilyenkor már azt terveztem, hogy elköltözöm.

Töltök majd fel képeket, hogyan dekoráltam ki a szobámat(albi) idén karácsonyra. Szerintem szuper lett. Mire visszamegyek, addigra lesz még néhány egyéb dísz a lakótársamnak, Katának köszönhetpően.

Ja, a lényeg. Van itt egy kérdőív, amit ha van időtök, kérlek töltsetek ki!
Köszönöm!!!

Nincsenek megjegyzések: