2009. december 15., kedd

Sokság!

Feladom!
Képtelen vagyok megtanulni a filozófiát.
Megakadtam az elmefilozófián belül a materialista strikturalista filozófiában ennél a mondatnál:
Egy S struktúrát egy U nem üres tárgyhalmaz és az U-n értelmezett relációk egy R nem üres halmaza határoz meg.

Eeegen bakker, ez is filozófia, és hát Russel imádta a matekot, és hogy mindent le lehet írni matematikai fogalmakkal, még a fizikai világot is.
Ez a hetem eléggé vészes lesz.

De én hiszek abban, hogy az agyállapotok csak részlegesen függnek össze az elmeállapotokkal, előbbiek az elmeállapotok fizikai kivetülései, amelyekkel elérjük, hogy az elmebeli dolgok a fizikai síkon materializálódhassanak. Mert kell az anyag, hogy megértsük a nem anyagot. Mer ilyenek vagyunk. Kész.
Nos, ezzel elhatárolódtam a materialista elmefilozófiától...

Holnap fodrász, aztán anyaggyűjtés a kult. antropológia dolgozatomhoz.
Végre meg fogom tudni milyen vegának vagy vegánnak lenni.

Egyébként mostanában egyre jobban ismerem meg a testemet. És sokszor tudok magamnak magyarázatot találni arra, miért történik meg ez vagy az.
Furcsa rájönni, hogy minden érzelem, gondolat és testi tünet arra szolgál, hogy végre segítsen eligazodni az elmém útvesztőiben és megoldhassam a problémáimat.
Kezdek hálás lenni magamnak, hogy megengedem azt, hogy lássam, mi az, ami bennem van.
Minden nap kapok egy kis visszajelzést, és ez jó jel. Jó úton haladok.

Nincsenek megjegyzések: