2009. december 9., szerda

Fog előttem, fog utánam...

Komment válasz helyett inkább írok egy új bejegyzést. ;-)

Ami a legfontosabb, hogy már meg van 2 tantárgyam, és mindkettő 5-ös lett.
Az egyik simán ment, egy tesztet kellett írni meg forgatókönyvet határidőre leadni. Bár nem tudtuk a formai követelményeket, a tanárnak tetszettek. Azt hittem a zh-t elszúrtam, mert betegen írtam meg, és összehordtam minden hülyeséget. De értékelte a francia újhullám iránti szeretetem, és gondolom ennek az eredménye az 5-ös.
A másik nem ment zökkenőmentesen, de köszönet Amerigo Tot-nak, amiért kiállított műveivel hozzájárult a második ötösömhöz :-)

Ma van egy hete, hogy megműtöttek. Túléltem, bár nem volt egy leányálom. Pénteken már jól voltam, de a villamos még rázott. A fájdalmat nagyban lecsökkentette egy szépséges hegyikristály nyaklánc, anélkül ki sem bírtam volna.
Hétfőn voltam varratszedésen, egy másik dokinál a kórházban, mert az én dokim szabin volt. MOndta, menjek be nyugodtan, más is ki tudja szedni a varratot. Na hát olyan jól szedte ki, hogy itthon észre is vettem, hogy egyet bennhagyott. Hétfőn megyek a saját dokimhoz, majd ő lerendez. :-)
Még érzem a helyét, és sokszo viszket, meg sajog. Néha belenyilall, ez lehet az a bizonyos fantom fájdalom. A testem nem törődik bele, hogy az a fog már a múlté. Még sokáig érezni fogom állítólag. De napról napra jobb. Jövőre jöhet a következő. pff...

Közben intézem a karácsonyi bevásárlást is. Szappanok, édességek, ékszerek.
Veszek wasabit is, ha találok végre, és a követlező beadandómat a vegetarianizmusról és veganizmusról fogom írni.

Nincsenek megjegyzések: