2011. február 9., szerda

Rep Ülés!

Gyakorlatilag tegnap a repüléssel kapcsolatos valamennyi dolgot végigéltem.
Kimentem busszal Ferihegyre. Becsekkoltam, a poggyászt is megmértem, nem érte el a mérete a határértéket, uh nem kellett feladni. Átmentem a kapukon, bejutottam a terminálba. Szétnéztem a senki földjén. Beszállítottak, felszálltam a buszra. Meg is érkeztem... Ferihegyre. Merthogy törölték a járatomat.

Mindenesetre nagy élmény volt átélni, még a megérkezést is. Végig röhögtem az egészet, hiszen mit tudok csinálni. Valahogy a sors humorérzékét nem tudom úgy magamra venni, mint az emberi kapcsolataimban történt "rossz" dolgokat.

Visszatérítik a jegy árát, beszéltem a barátnőmmel is, először nem hitte el, azt hitte, hogy hülyéskedek, vagy kamuzok. Háromszor kellett neki elmondanom, hogy törölték a járatot, mire megértette. Még utána segítséggel eszembe jutott, h mehetnék busszal is. De egyrészt elment a kedvem az utazástól, másrészt volt bennem valami, hogy ezek nem véletlenül történnek. Se pénzt nem tudtam váltani rendesen, se az utazás nem jött össze, és a buszúttal kapcsolatosan sem tudtam megkérdezni először a barátnőmet. Persze utána elértem, de az már órákkal később volt. Uh lemondtam róla. Remélem jól tettem.

Nincsenek megjegyzések: