2010. november 27., szombat

Az első hó idén télen!







Nagyon megörültem, bár éreztem, mint később a hideget is, hogy itt a tél.
Jaj nagyon jó, szeretem a havat, még akkor is ha senki más nem, és mindenki csak panaszkodik miatta. Én szeretem a fehérségét, a lucskosságát, azt, hogy tud csúszós lenni, hogy lehet vele játszani, ahogy esik, néha zuhog, és a macskák vadásszák a hulló hópelyheket. Alig várom, hogy essen még, és kitartson karácsonyig. Legyen fehér karácsonyunk!

Ma megcsináltam a családi mikulás csomagokat, és a benti kollégáimnak is már elkezdtem a kis mikulásokat gyártani. Tanulnom is kell, bár lassan, de az egyik kritikát már elkezdtem írni, holnap be is fejezem, és folytatom egy Haneke film elemzésével. Mostanság sűrű a programom, de szerintem be tudom majd osztani az időmet, hogy tanulni is tudjak: Januárban a szakdogával kell foglalkoznom, uh be kellett most a vizsgákat sűrítenem. Most egy kicsit szünetel az ezo könyv olvasás és a hobbi bollywoodi film nézés, és komolyan ráállok a tanulásra. Drukkoljatok!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

drukk O.O

Ab írta...

Én is szeretem a havat, szeretem a fehér fákat, házakat, szeretek havat lapátolni az utcán (közben a kutyáim fel alá rohangálnak és hemperegnek a hóban)...

bloodflower írta...

Havat lapátolni csak jó hólapáttal szeretek! :-D De a hósöprés igazán nekem való, amikor a betonjárdáról kell lesöpörni, hogy amikor a végére érek, kezdhetem elölről az egészet. :-D
A kutya élményt pedig hulló hópihékre ugráló cicákkal cserélem fel :-)