2009. szeptember 1., kedd

Soksoksoksok

És igeeen! Ismét kapható a Fanta bodza a boltokban.
Régen, amikor megszüntették, majdnem szívrohamot kaptam. De most egy kis üveggel vigasztalom magam.
Ugyanis hülye vagyok, nem figyelek a testem jelzéseire, görcsösen jól akarom érezni magam, amikor tudom, hogy valami nem stimmel, csak nem akarok tudomást venni róla.
Röviden, túlerőltettem magam, nem figyeltem, és felfáztam.
Csúnyán. Fáj a derekam, a hólyagom, satöbbi.
Ha rosszabb lesz, mert most már kúrálom magam ezo és természetgyógyász módon is, akkor megyek doki bácsihoz holnap. Vagyis helyesebb lenne a doki fiú kifejezés. :-) Fiúka. Sztem alig harminc.

Ja, újabb hír, hogy megtekintettem a Megint 17 című filmet. A pár percnyi blőd ellenére nagyon jó, nekem tetszett, nem tinifilm, inkább egy komoly, de néhol humoros mű, amelyben egy férfi rájön, hogy az élete úgy tökéletes, ahogy van. De ehhez vissza kell mennie oda, ahol úgy érezte, elrontotta.

Nincsenek megjegyzések: