2009. szeptember 14., hétfő

Itt is juppi nap!

Lakótárssal magyar napját ünnepeltük, és a nagyvárosi angyal most tényleg nagyvárosi lett. :-)
MÜPA előtt hangfogó mini jazz sátor, ahol hallottam Váci Esztert, és ettünk nagyon finom sütit, és mászkáltunk a MÜPÁban is, aztán nagy HÉVvel irány Óbuda, ahol Főtéren Csík, Kobuciban pedig Sörgyári Capricció. Csík lesz majd vasárnap is, ahova sok barátosnémat viszem el, úgyhogy sokan leszünk. Vágyom egy olyan nagy evős, bulizós, zenét hallgatós, beszélgetős, sokfős napra, ez a nap remélem be fogja váltani hozzá fűzött reményeimet.
Láttam pelenkásokat zúzni a Sörgyári hangos rock és blues zenéjére, lecsót elúszni az orrom előtt, más táljában, mézeskalácsot és virágot kilógni emberek táskájából. És jó volt az a sok egymásranevetős pillanat, amikor tudtuk, ugyanazt vettük észre, és mindketten viccesnek találtuk. :-)

Pénteken fodrászat lesz, hét közben tanítok, amit egyre jobban élvezek, és tanulom az arab írást, amit szintén egyre jobban élvezek. Jön vissza az életkedvem. Tudom, hogy el fog múlni, majd megint egyszer, de most ezt sem bánom, mert kezdem megérteni, mire jók a nagy "magam alatt vagyok" hangulatok. Arra, hogy egyszer tényleg ne kelljen magamba temetnem, és tényleg magam alatt lehessek, és aztán utána egyre kevesebbszer egyre kevésbé.

Szeretem amúgy az idealizmusomat, most már odáig fejlesztettem, hogy direkte tudok vele másokat idegesíteni. :-Đ
Meg jó érzés, hogy tudom, mindig van, akire számíthatok.

Ja, és vegyetek jogi könyvet, ha kell. Egy bejegyzéssel lejjebb lehet megtekinteni.

1 megjegyzés:

nóri írta...

szerintem a vasárnap is juppi nap lesz:D