2011. július 4., hétfő

Soksoksokminden...

Megtörtént a diplomaosztó is.
Ahhoz képest, hogy az elején nyűgnek éreztem, nagyon jó élmény volt. A családom az utolsók között érkezett, hiába, messze az a fránya HÉV megálló. Gondoltam, nem is jönnek el, aztán gyakorlatilag rájuk csukták az ajtót :-D
A talár és a talárkalap, mint kötelező kellék, nagyon vicces volt, az ültetést és a próbát meg élveztem. Az ünnepség a szokásos volt, az önfényező beszédekkel és felesleges ceremóniával, de azért volt pár kedves mondata is az Intézetvezető úrnak.
Olyan jó volt utána ölelkezni, és önfeledten örülni a diplomának. Hiába szólja le mindenki, hogy bölcsész, meg ZSKF, ez az enyém, megdolgoztam érte, munka mellett néha véres verítékkel hoztam össze, és nagyon büszke vagyok magamra, a teljesítményemre meg az egészen jó átlagomra.

Hiába no, a fáradtság, a görcsök, a testi feszültség, az "egy ideig semmit és pihenni akarok" fogadkozások és ígéretek közepette csak megnéztem az államvizsga után egy héttel az ELTE filmes mesterszakának felvételikövetelményeit. Nagyon jólesett a lelkemnek, hoyg még a doktori címét is kitaláltam, meg van a személy, akihez fordulnék, és elterveztem az új lakásban, a cicámmal együtt tanulásos, havas téli vizsgaidőszakokat. Ez persze csak álom marad, mert sem levelező, sem állami nem indul ezen a szakon, és sem időm sem pénzem, a kettő egyszerre meg pláne nincs, hogy ebbe most belefektessem. De álomnak nagyon jó, és ezzel látom az esélyt, hogy a szakmában helyezkedhessek el. Olyan jót tett a lelkemnek ez, és a fantáziálás, és hogy újra van egy, ha még most elérhetetlen cél is az életemben. Remélem egyszer valóra válik.

De előbb a munka! Lassan belefogok a nagyobb volumenű álláskeresésbe.

A menetrend változott, a cicám még mindig pénteken jön, azonban egy hónap múlva, július végén költözök.
Nagyon várom már, iszonyat jó lesz szerintem. Újra belvárosi lány leszek! :-D

Egyébként nagyon jó dolgok történnek körülöttem az emberekkel, és telik meg a szívem hálával és szeretettel irántuk, és a jó dolgok iránt! Annyira hálás vagyok, hogy nem csak nekem megy jól a sorom, és egyre jobban, hanem lassan, aki fogékony rá, azoknak is szebb és jobb lesz az élete.

Ma volta

3 megjegyzés:

mewmewgp írta...

"Ma volta "

jujj, de hamar abbahagytad O.O

bloodflower írta...

ja, mert ezt már nem is ide akartam :-D

mewmewgp írta...

ja #Đ