2011. július 17., vasárnap

Hűsítő ital!

Nos, a jegeskávé tesztelés, melyet tavaly nyáron indítottam el, egy újabb darabjához érkezett.
Nekem új ez a termék, és mint kiderült, nem is tévedtem nagyot.

http://monahungary.hu/site/termekeink/nom_termekek/nom_caffe



A Nöm Caffé kávéitalai kellemes aromájúak. Én magam a latte macchiato ízesítést kóstoltam meg. Egy hangyányit édesebb a kelleténél, de nem kellemetlen, ha jobban lehűtöm, akkor talán még pont jó is lehet az édes íz érzés. Nagyon kellemes csalódás, hogy semmilyen mellékíze nincs az italnak. Finom aromájú, nincs erőteljes kávé íze, a palackon lévő leírás szerint 0,5 % kávékivonatot tartalmaz, eszerint a készítők inkább az ízt, mint a valódi kávétartalmat részesítették előnyben. Jó pont azért is jár, mert nincs tele kellemetlen aromákkal és ízfokozókkal. Szinte alig található benne adalék, és főleg a tej és annak íze dominál az italban.
Kíváncsi vagyok a többi fajtára, mindenesetre ez a fajta megnyerte a tetszésemet, és bár a Completta jegeskávéjának első helyét nem tudta bitorolni, a szoros verseny második helyét megszerezte nálam.

5 megjegyzés:

Ab írta...

Mintha ennek a hűsítő italnak lennének káros mellékhatásai... Hova tűnt Damon Hill????

bloodflower írta...

jaj hát igen-igen, kissé eltűntem :-D
Hát történt sok minden, fent kissé részletesebben .-)

bloodflower írta...

jaj hát igen-igen, kissé eltűntem :-D
Hát történt sok minden, fent kissé részletesebben .-)

Ab írta...

Biztos az én hibám, de még mindig nem látom, hogy holisazafent

bloodflower írta...

KÖzben összejött egy pár dolog, de most már tényleg fent az a fent ;-)