2011. június 27., hétfő

Történések az utóbbi időben...

No hát itten történtek dolgok.
Az első, és legutóbbi, hogy leállamvizsgáztam. Még mindig hulla fáradt vagyok, de már legalább túl vagyok a nehezén. Azt hiszem az egyéb teendőkön kívül egy hétig fogom pihenni a dolgot.

Pénteken az elsők között mentem be, egy csöppet nehezebb bizottságot kaptam ki, mint a többiek, de helyt álltam. A tételekre összesítve 4-est, a szakdogára 5-öst kaptam :-D Hát nagyon jó már túl lenni rajta.
Ma már be is rögzítették a jegyet. Megvettem a sapkát meg a talárbérlőt is, jövő szombaton lesz a diplomaosztó, feszíthetünk a filmekből ismerős idétlen szerkóban :-D
Utána kis bulizgatás folyt, aztán a szüleimnél kötöttem ki. Néztünk bollywoodi filmeket, jó volt nagyon, és teletömtek minden jóval :-D

Miközben szanaszét tanultam az agyam, történtek más dolgok is. Pl. hogy a nővérem révén egy ismerősével készíttettem olyan fotókat, amiket csatolhatok az önéletrajzomba. Nagyon jók lettek, szerintem igazán jó arcomat mutatják.
Most már csak a munkakeresésnek kell nekiállni, persze egy kiadós pihenés után.Aztán még az is történt, h  vettem magamnak egy e-book olvasót. Most végre ez az álmom is teljesült :-)
Aztán az is történt, h közben lesz egy újabb családtagom, egy cica személyében. Nóritól, volt lakótársamtól kapom, és jövő héten pénteken kerül hozzám. :-D Tappancs Félix lesz a neve, remélhetőleg kicsi kandúr, bár én mondtam, h mindegy, csak egészséges legyen. Majd egy rövid időre cicagyesre vonulok vele. :-D
Aztán az is történt, hogy valószínűleg augusztus végén ismét költözésbe fogok. Részben családi események miatt költözöm, a részletekbe az érintettek okán most nem megyek bele, a lényeg, h egy ideig egy nagyobb lakásban fogok élni, egyedül.

Ezzel a nyakamba szakadt egy csomó tennivaló, közben a munkakeresésre és a nyelvtanulásra kell ráállni, uh megint fenekestül felfordult az életem :-)

könyvolvasó:


Kép az önéletrajzhoz:








Tappancs Félix:

4 megjegyzés:

nóri írta...

huhuu:)Tökjó! Feléd is legalább annyi felfordulás mint felém!:D
A költözést majd meséld el meszelés közben:))))kiváncsi vagyok nagyon!

nem... írta...

csajmacska :Đ

láccik a pofiján #Đ

Ab írta...

Gratulálok!

Mindkét cica gyönyörű. :)

bloodflower írta...

Majdnem megkérdeztem melyik a másik :-D