2011. május 17., kedd

Hát mi az nekem...!

Már szégyellem bevallani, hogy 5-öst kaptam Magyar filmtörténet vizsgán. 5-en voltunk, és én voltam az egyetlen, aki a legkevesebbet beszélt, és a legjobb jegyet kapta.
Kedélyesen elcsevegtem Kelecsényi tanár úrra, aki egyébként a konzulensem és apám korabeli. Azt hiszem én "vonzódom" ehhez a hatvanas korosztályhoz, akik műveltek és ezt át is tudják adni a későbbi nemzedékeknek. :-D
Jó volt a vizsga, még érdekességeket is tudott mondani, és aztán még a végén hozzátette, hoyg látja, tudja maga, csak néha ki kell húzni. :-D

Itthon persze megint elvágtam a kezem. A büdös picsába, már kezd elegem lenni ebből. Ez most jobban fáj, de szerencsére nem vérzik annyira. Átok az áles késekre és a csúszós, szikkadt zsemlékre!!!!

5 megjegyzés:

Ab írta...

Van az a motoros kenyérszeletelő miniláncfűrész. :)

bloodflower írta...

Én is szemeztem már vele, de ha az utóbbi időkből indulok ki, akkor ha beszerzem, nemsokára egy kézzel kéne írnom a postokat :-D

Ab írta...

De az nem csúszik meg. :)

Ab írta...

Hm, megcsúszott a kenyérvágó kés?

bloodflower írta...

nem, nem. :-D Csak 2 és fél hét múlva államvizsga, közben bútorvásárlás és háziállat érkezésére való felkészülés.
24-e után mindenről részletesen. :-)