2011. március 15., kedd

Tavasz vaaan!



És nekem a szobában kell ülnöm :-(

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Na és hogy állsz, mikor kell leadni?
Esni fog 3 napig, ne bánd, hogy bent kell lenned. :)

bloodflower írta...

Oh Ab te vagy az? :-D
Jól állok nagyon, van 19 oldalam.
Elhúzom a ladás végéig, ami április 15, mert még közben lesz 2 vizsgám, amikre szintén kell készülni.
Most már fáj a hátam, de még leírok legalább 3 oldalt :-)

Oh, akkor úgyis bent lennék, mert a sztahanov az sztahanov :-D

Ab írta...

Aham, bocs elbenaztam, van ilyen :)
Hú az már akkor 22 oldal és már csak 8 kell 1 hónap alatt. Ügyi vagy. :) Lassan majd másra is tudsz gondolni. :)

bloodflower írta...

Hát az azért nem úgy van, h meg van a 30 és hello. Még csak 3 filmet elemeztem, uh még hátra van három. és még az elméleti részt sem fejeztem be. Szerencsére van egy cuki konzulens bácsim, aki segít, ha kell :-D

nóri írta...

Kukkants be hozzám,mert kaptál valamit!:)
http://nagyvarosiamonitas.blogspot.com/2011/03/dijat-kaptam.html

bloodflower írta...

Köszi Nóri! :-DD