2011. március 5., szombat

fog

Hát ha abból indulunk ki, hogy az ember előbb beteg, aztán levert, akkor nálam ez meg van.
Tegnap is fájt már a fogam, de azt hittem, h megerőltettem. Máskor is volt ilyen, de most nem volt testgyertyám, amivel lehúzhattam volna a fájdalmat. Reggel már majd megőrültem, mert fájt a nyelés, nem bírtam kinyitni rendesen a számat, tegnap dél körül ettem utoljára. Inni is nehezemre esett.
nem értem el a dokimat, végül bementem a Szentkirályiba. Egészen gyorsan végeztem. kaptam szurit, Antibiotikumot, tanácsot. És szájzárat is. Hát amikor a doki próbálta széthúzni az állkapcsom, h belásson, meg betegye a tükröt, akkor csillagokat láttam. És ki is jött belőlem a feszültség jó hangos nyögések kíséretében.
Ez tényleg nem az én időszakom...
Ja, most azon az oldalon nem tudok rágni. Ami nem finom, mert a másikon meg a gyökérkezelés határán lévő másik fogam figyel...

Nincsenek megjegyzések: