2010. május 15., szombat

A héten már...!

A vizsgaidőszak kellős közepén vagyok. De a tegnapi zh-m sikerült, ma meg végre jó hosszan aludtam. Az nem mondom hogy olyan jót, de hosszan.

Beadandót írok, utána hétfőn lesz egy vizsgám, utána pénteken is, közben szerdán egy másik beadandó határideje.

A héten már volt egy kiborulásom a feszültség miatt. De túléltem. És mások is. :-)

Közben felkértem Báront, hogy ő legyen a konzulensem. A francia új hullám a témám, örült neki, már csak a formaságok vannak hátra. Ez is letudva. Közben szerveznem kéne nyárra a szakmai gyakorlatomat, már meg van hogy hova, csak meg kell keresnek a tanáromat, aki ott dolgozik. Remélhetőleg az ingyérmunka fejében örülni fognak nekem, és nem lesz zavaró, hogy napközben dolgozom.

Na most vissza a filmekhez.

1 megjegyzés:

Nia írta...

Kitartás! :)