2010. május 24., hétfő

A hét!

Egy idegbeteg hét után végre volt három nap pihenőm.
Na jó, csak 2 és fél, mert szombaton fél napot ját a fejem, amikor nem aludtam. Szerencsére Eszter barátnőm kirángatott a depresszív fejfájásból, hogy nézzem meg a tánckoreográfiát, amivel a felvétalire készül. Utáne elmentünk a Café Vianban, és grilles szendviccsel ünnepeltük meg, hogy sinen van az élete.
Tegnap kötelező filmeket néztem, és rájöttem, hogy a francia lírai realizmust nagyon, az olasz neorealizmust viszont nagyon nem szeretem.
Ma már inkább pihentető Gilmore Girls nézés volt, persze főzőcskéztem is egy kicsit és a kötelező filmnézés is meg volt.

Ha vége  avizsgaidőszaknak, akkor beszerzek néhány sütőport, hogy süthessek muffint meg sütiket. És meg szeretnék tanulni rendesen főzni meg sütni.

Meg van 2 beadandóm eredménye is. Az egyikre értékelést is adott a tanár, ami eléggé jó lett, az írta okos dolgozat, jól megfogtam a téma lényegét. Az ELTÉN is tanít és tud szivatós is lenne a fiatalsága ellenére, uh ez nagyon jólesett. A feminista beadandóm is 5-ös lett, amit Hitchcock szédüléséből írtam. Nem is értem hogy lehet egy ilyen témából csak 10ezer karaktert írni szóköz nélkül. Túlléptem persze, de még így sem tudtam a felét sem elmondani annak, amit akartam.
Eddig az összes jegyem jó lett, nagyon örülök neki, bár ez a félév eddig nem volt olyan szivatós, csak egymásra torlódott sokminden. Mindenesetre eddig 5 ötösöm van. :-)

Most meg vihar van, gyakori ez mostanában
Azért szeretnék egy finom, napsütéses, eső és szél nélküli időt, amikor lehet érezni a virágok illatát. Vagy ilyen már nem is lesz? ...

Nincsenek megjegyzések: