2011. november 5., szombat

Van állás! :-D

Na hát az van kéremszépen, hogy megy a szekér, de megy ám! :-D

Másfél hónap után kiakadtam, hogy még mindig sehova nem hívnak. Volt egy mélypontom, ahonnan segítséggel, de jó kis gyakorlatokkal is, kirángattam magam. Közben élveztem az itthonlétet, tanultam angolt, mászkáltam, filmet néztem, éltem az életem. Szóval nem unatkoztam

Aztán ahogy kimondtam, hogy most már akarom, jöttek az interjúk. Először csak értékesítői űllások, majd úgy jött, hogy október utolsó hetére 4 állásinterjúra is behívtak. Abból 2 tetszett. Mind a 4 helyre visszahívtak, de csak kettőre mentem el. ehh, még válogathattam is :-D
Az egyik egy recepciós poszt egy magánklinikán. Behívtak próbanapra, érdekes volt az élmény, mégis örülök, hogy a másik volt az, ami sikerült. Pont egy ilyen állásra vágytam, és hétfőn már kezdek is, mint irodavezető. :-D
2 körös volt, a második körre el kellett készíteni 2 próbafeladatot, és helyben kellett írnie gy angol nyelvű levelet. Egészen jól sikerült, tetszett nekik, szimpi is voltam, a második kör uán gyakorlatilag 30 perccel visszahívott a főnököm, hogy hát kiválasztottak, és akkor másnap menjek bértárgyalásra. Persze még mielőtt eljöttem, már akkor kérdezgették, ha visszahívnak mikor lesz jó, stb. :-D Olyan boldog voltam, el sem tudtam hinni. Pénteken bementem, aláírtam a papírokat, és kiderült, h elég sokminden körzejátszott, hogy felvettek.

Először is szimpatikus voltam, másrészt látszott rajtam, h szívesen tanulok és szeretnék olyan irányba fejlődni, amit ez a munkakör megad. Az angolt is kell majd használnom, ebben is mondtam, hogy fejlődni szeretnék. Filmet tanultam, a főnököm meg egy filmforgalmazó cégnél dolgozott 2 évig, plusz a barátnője indiai származású kanadai, én meg meséltem, h szeretem a bollywoodi filmeket :-D És persze látszik, hogy olyan személyiségű embert akartak a csapatba, mint én :-D

Nagyon izgalmas, teljesen be vagyok sózva :-D Most már csak az angolomra kell ráállnom, hogy jól tudjak beszélni, le tudjam tenni a nyelwizsgát, stb.

1 megjegyzés:

annonymous írta...

Ezt a médiumot arra szerettem volna használni, hogy elmondjak neked egy hatalmas és csodálatos varázslóról, amely örömet és boldogságot hozott vissza az életembe. Azért teszem ezt a bizonyságot, mert olyan boldog vagyok, és szeretnék köszönetet mondani Dr. Ajayinak a nagyszerű dologért, amit tett. életemben Ő hozta vissza a boldogságot az életembe, soha nem hittem a varázslókban egészen addig, amíg az életem össze nem dőlt, amikor a 3 éves szerelmem úgy döntött, hogy felmond szinte amikor össze akartunk házasodni. Annyira lemerültem érzelmileg, hogy már megint nem tudtam semmi ésszerűt tenni, majdnem megőrültem, erőszakos és mindig boldogtalan lettem, miután 2 hónapnyi fájdalomtól szenvedtem, mielőtt egy régi barátom bemutatott egy online varázslót, Dr. Ajayit. Kevesebb, mint 3 nap alatt csodákat láttam, a szeretőm visszatért hozzám, és az életem úgy tért vissza, mint egy kész rejtvény, és 1 hónap múlva összeházasodtunk, és olyan volt számomra, mint egy álom, mert azt hittem, örökre elvesztettem. . Köszönöm Dr. Ajayi a segítségemért, de legfőképpen az őszinteségét és a gyors pontos eredményeket.

EMAIL: drajayi1990@gmail.com
WHATSAPP HIM +2347084887094