2010. október 27., szerda

A little bit of India..

Azt szeretem a legjobban a bollywoodi filmekben, hogy többrétegűek. Egyik kedvenc megfigyelésem, hogy mivel a kézfogás a hindiknél eléggé intim dolognak számít a kézfogás, ami csak a zenés jelenetekben mutatnak meg a filmesek, a többi jelenetben, ahol látszik a színészek keze, ott a fiú a lány csuklóját ofgja meg, nem a kezét. Ez a legmodernebb filmekben is így van, és irtó érdekes ilyeneket megfigyelni, és rájönni az összefüggésekre.

Két kedvenc színészem:







Shahrukh Khan az elsőszámú bollywoodi szupersztár, Hrithik Roshan pedig az indiai Brad Pitt.
És kedvenc női színészem:

5 megjegyzés:

nóri írta...

Mondasz pár film címet?ugyanis énis nagyon imádom a bollywood-filmeket:)

vadcsi írta...

nekem is az első pasi :)
nőket nem nézek :P

Ab írta...

Nézzél olyat, hogy Szigorúan piszkos ügyek 1-3! Feltéve, ha birod gyomorral az akciófilmeket.

bloodflower írta...

Oh azt imádom! A prequel annyira már sztem nem jó, az etalon az első, Andy Lau pedig zseniális. Egyik vizsgámon ebből elemeztem, egy jelenetet. :-)
És igen, bírom gyomorral. :-DDD

Ab írta...

Szerintem nagyon jó mind3, az első a legjobb az tény. :) És az is biztos, hogy a tégla a cipőfűzőjüket sem kötheti meg. :)

Réges régen olyat láttál, hogy Shanghai (Milliomos) Express? 1986-os film.