2010. január 22., péntek

hét köz napok

Már csak 2 vizsgám van. A holnap light-os, mert 2 évig ezt tanultam az újságíró suliban.
A jövő péntekitől félek egy kissé, de eldöntöttem, akkor is sikerülni fog, mert nem halasztok egy tárgyat sem.

Sütizünk a lakótársammal. Imádom, hogy van egy rólam elnevezett cukrászda a szomszédban, és még finom sütiket is árulnak. :-)

Bele vagyok buzulva a horoszkópba. Van jó kis programom már, amivel születési, összevetős meg éves horoszkópot is lehet készíteni. Ha vége a vizsgáknak, otthon nekiugrunk a tesómmal.

Állást is keresek. Kinéztem egyet, hétvégén el is küldöm az önéletrajzom. nem hinném, hogy sikerül, de legalább tapasztalatot szerzek az inetrjúk terén.

A horoszkóp miatt pedig egyre jobban ismerem önmagam. :-) Pl. hogy a lekesedésem olyan mint egy nyíl, a nyilas aszcendesn miatt. hamar lelkesedek, de egy idő után elmúlik, és leszálll a nyíl, amely addig egyenesen ívelt felfelé. Ezért nekem küllön jó, ha olyan dolgot találok, amelyben a lelkesedésem nem száll alá, hanem állandó, és kitartok. Mert így ellent tudok állni önmagamnak és a könnyelműségemnek, hogy mindent félbehagyok. Már többször sikerült ezen felülkerekednem és igazán jó érzés volt. Ugyanez a lelkesedés vonatkozik az emberi kapcsolataimra is.

Néhány dolgot tudok a jövő évre is, mert egy olyan horoszkópot is csináltam, és a lakótársam anyukája, aki tanult asztrológiát, elemezte egy kicsit. Idén a család kerül előtérbe és a szerelmi kapcsolatok, melyek hatással vannak a családi életemre. Nah kiváncsi vagyok...

Nincsenek megjegyzések: